Maximaal te Lenen: direct inzicht binnen de oriëntatiefase

‘Zorgeloos Wonen’ door consumenten in een vroeg stadium inzicht te bieden in hun huidige situatie en financiële toekomst.

Wat zijn Servicepakketten?

Het Omniplan Personal Finance Platform biedt een rijk en zeer compleet scala aan functies rondom financiële adviesprocessen. Servicepakketten zijn functies die een specifieke vraag van de consument kunnen beantwoorden. Via een API-key kun je toegang krijgen tot één of een combinatie van onze Servicepakketten.

Wanneer kies ik voor 'Max te Lenen'?

Door consumenten zo vroeg mogelijk binnen de klantreis inzicht te bieden door een zorgvuldige ‘Max te Lenen’ berekening, die voldoet aan alle eisen van de Tijdelijke Regeling Hypothecair Krediet, kunnen eventuele teleurstellingen in een later fase voorkomen worden. Middels deze berekening heeft een consument de juiste handvatten om goede financiële beslissingen te nemen.

Wat doet het Servicepakket 'Max te Lenen'?

Het Servicepakket ‘Max te Lenen’ geeft inzicht in de bruto en netto maandlasten en de betaalbaarheid van de hypotheek bij Lang leven, overlijden, arbeidsongeschiktheid, werkloosheid en echtscheiding. Het doel is om je maximale leencapaciteit te berekenen.

Wil je meer weten over de Servicepakketten die Omniplan kan bieden, neem dan contact op. Het Personal Finance Platform biedt diverse mogelijkheden voor jouw specifieke klantvraag.

* verplicht

Loading…